Koordynator do spraw dostępności
Koordynator do spraw dostępności:
Zgodnie z art. 14 ust. 1 ustawy z dnia 19 lipca 2019 r, o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. z 2020 r. poz.1696 z późniejszymi zmianami), Dyrektor Gminnego Centrum Kultury w Białej na mocy swojego zarządzenia 20/2020 z dnia 30 września 2020 r. wyznaczył w GCK w Białej koordynatora do spraw dostępności.
Funkcję tę pełni:
Patryk Bania - Dyrektor Gminnego Centrum Kultury w Białej
Gminne Centrum Kulturyw Białej, Prudnicka 35; pokój nr 17 (pierwsze piętro), telefon 77 438 70 26 / 696 701 273, e-mail: ;
Do zadań koordynatorów ds. dostępności należy w szczególności:
- wspieranie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez Gminne Centrum Kultury w Białej,
- przygotowywanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- monitorowanie działalności Gminnego Centrum Kultury w Białej w zakresie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami,
- sporządzanie raportu o stanie zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami i przedkładanie tegoż raportu Wojewodzie Opolskiemu oraz publikacja raportu w Biuletynie Informacji Publicznej GCK w Białej.
Ustawa z dnia 19 lipca 2019 r o zapewnieniu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (571,95KB)